Johannes Devik Brekke ny daglig leder i Romsdal IPR Devik Brekke er 40 år og bosatt i Molde. Han kommer fra stillinga som rådgiver og leder for program for bærekraftig by og tettstedutvikling i Møre og ...
Møreaksen er vår Intercity! På Østlandet kostet det 36,8 milliarder kroner å spare 11 minutter med Follobanen. I eksportfylket Møre og Romsdal kan vi spare en time i reisetid mel...
Romsdal IPR jakter ny daglig leder Styreleder Torgeir Dahl i Romsdal IPR (Romsdal interkommunalt politisk råd) – tidligere ROR - er nå på jakt etter ny daglig leder etter Alf Reistad. S...
NAV liv og lære NAV henstiller om å la 2023 bli året der vi setter kunnskap om arbeidsmiljø, partssamarbeid og systematisk HMS-arbeid øverst på dagsorden. Dette skjer ...
Plan klar for nytt gassfelt til Nyhamna levert! Romsdal IPR arbeider for mer gass til Nyhamna, med tilhørende lokale ringvirkninger, gjennom å lede arbeidet i Energiknutepunkt Nyhamna.
Statsforvalteren støtter innbyggerne på Ona og Sandøya Romsdal IPR støtter det sterke ønsket fra et stort flertall av innbyggerne på Ona/Husøya og Sandøya om grensejustering slik at disse øyene på Romsdals...
Støtter grensejustering for Ona/Husøya og Sandøya Et stort flertall av innbyggerne på Ona/Husøya og Sandøya har bedt om grensejustering, slik at disse øyene innlemmes i Aukra kommune. Romsdal IPR mener ...
Forventer anleggsstart på Eksportvegen E136 i 2024! – Når Nye Veier legger opp til at det blir fysisk anleggsstart på delstrekninger på E136 i 2024, ser vi på det som et løfte. Vi forholder oss til at N...
- Vi må over fra løfter til anleggsstart på Eksportvegen E136 - Vi må konstatere at vi er akkurat på samme sted mht. fremkommelighet gjennom Romsdal førstkommende vinter som for ett år siden, sier Alf Reistad i R...
Stoler på Shells Linnorm-løsning Dersom Shell mener de har et lønnsomt prosjekt og kontroll på usikkerhet og risiko, må det trumfe Equinors tvil er budskapet fra Romsdal IPR og Energi...